Friday, January 25, 2013

VIRIDITAS


(The greening power of God)
From Hildegard Von Bingen

Your distant gazing and reckon
Prickly thorns unveiled in that speech
Terracotta alphabet I bear as talisman
Has captured the morsel of un- eaten
Dinner
Supposed to be a tormenting parlor
And recipes for unsubordinated soul
In the front of the failed Avataras


When the greening power of God
Manifests
I follow the lesson of love taught by
Hildegard Von Bingen- that came
As emerald scroll of thick mildness
In its prelude- written sigils that expels
The fire fairies of the Mountain Hecla
In Iceland
Resided to fight with the Oceanic spirits
Of Lapland- the progeny of Luridan
Settled in the bottom of my veins
Creating a moistening sclerosis
Yet pleasant
It is said by the Sages of the past and
Those who now still distil their
Souls in the front of the Moon phases
“When you enter the shrine of knowledge
Take thy shoes off, as there is a blessing
In purity that commenced with the feet and
Rinse your hands to release
The power that shake the constellations
Within your Galaxies”
And
It is said by the Lovers of the past and
Those who still burning their being
In the front of the Blue Flame Altar
Hardly visible
“When you enter the shrine of Love
Take yourself off; as there is the only
Salvation and survival that began
With the eyes and rinse the entire body
To release from the bondage that caused
Shrinkage of the Grand Heart”

When I gaze I do it entirely and I see God
When I know enough in every breathtaking I see God
When I Love I love whole- being-ly and I see God

Thursday, January 24, 2013



Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica- veprimtar fetar, politik dhe ushtarak





1893-1945









Kumtesë

Fahredin Shehu

23. nëntor 2012

Rahovec



Hyrje


Në vitin 2002, kur për herë të parë e takova profesoreshën e Universitetit të Harvardit, Akademik Karmit Zysman, e cila vepronte në Kosovë me OJQ më qëllim të themelimit të muzeut për fëmijë, zhvilluam një bisedë shumë interesante për vlerat dhe trashëgimin kulturore të Kosovës. Atëbotë ajo më pat thënë se, Prizreni është si Jerusalemi, ndërsa Rahoveci si Hebroni, në kuptimin se, bukuria dhe trashëgimia kulturore në Prizren është jashtë dhe shumë e dukshme, ndërsa në Rahovec duhet të gërmohet dhe të zbulohen misteret e tij. Në këtë kontekst dëshiroj ta vë në pah kontributin e Haxhi Kadri Ef. Durgutit në zbulimin e kalasë së Dumanit për, të cilën unë kisha shumë pak informacion, dhe ajo që është e dukshme në Rahovec, për mua ishin Xhamia e Qarshisë, Teqetë dhe Sahat kulla. Këtë e them në kontekstin e trashëgimisë kulturore, dhe vlerës së dukshme arkitekturore.

Përkitazi me këtë tubim dhe gjithë asaj që thash më lartë kam qëllimin të prezantoj figurën e Hafëz Mulla Jusuf ef. Korenica, për të cilin nuk kam has ndonjë të dhënë të publikuar ku do të referohesha. Andaj të dhënat burimore për këtë kumtesë vijnë nga familjarët respektivisht nga trashëgimtarët e Mulla Jusufit, Z. Xhemajl Korenica si dhe të dhënat nga Teqja e Halvetive në Rahovec. Dhe këtë për arsye të:
1.      publikimit të vlerave shpirtërore dhe patriotike, të cilat janë kultivuar në Rahovec, në periudhën para, gjatë dhe pas luftës së dytë botërore;

2.      zgjimin e vetëdijes kombëtare dhe fetare tek gjeneratat që vijnë, për figurat e ndritura të kombit, të cilët janë sakrifikuar për kombin dhe atdheun;

3.      frymën e tolerancës e cila ka ekzistuar dhe ekziston në Rahovec.

Mulla Hafiz Jusuf Ef. Korenica veprimtar fetar, politik dhe ushtarak

Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica[1], i biri i Abdurrahman Korenicës, ka qenë veprimtar i shquar politik dhe ushtarak. U lind më 1893 në Rahovec. Mësimet e para i mori në Rahovec dhe më vonë vazhdoi shkollimin në Medresenë e prizrenit ku qëndroi nga viti 1908 e deri më 1920. gjatë kësaj kohe e kryen edhe Hifzin (të mësuarit përmendësh të tërë Kur’anit- librit të shenjt Islam).

Pas okupimit të Kosovës nga Serbia, respektivisht prej vitit 1913 ai si medresant merret me veprimtari politike bashkë me medresantë dhe shokë tjerë të prizrenit dhe rrethinës si: Omer Lutfi Paçarrizi, Mulla Ahmet Prizreni, Mulla Haki Opoja etj.
Pas përfundimit të shkollimit ka punuar si imam në xhamit e Rahovecit, ndërsa si kryeimami i komunës së Rahovecit ka shërbyer prej vitit 1930 deri në vitin 1944.

Veprimtaria e tij politike dhe bashkëpunimi me veprimtarë politik nga Prizreni dhe trevat tjera shqiptare nuk ndalet. Derisa ushtroi detyrën e kryetarit të bashkësisë islame më 15 mars 1943 në Myftydaire (ndërtesa e bashkësisë islame e rahovecit, e cila dikur ishte në objektin e tanishëm të Shtëpisë së kulturës Mensur Zyberaj në Rahovec), zgjidhet edhe udhëheqës politik i qytetit të rahovecit ku morën pjesë edhe shumë veprimtarë tjerë si: Destan Kërçagu, Imam Musa Shehu, Murat Tahiraga, Hoxhë Ibrahim Durguti, Mulla Vesel Durguti, Ramadan Durguti, Shaip Haxhijaha, Bejtullah Shehu, Hamëz Sylka, Ahmet Haxhibeqiri, BEjtush Haxhijaha etj. Në këtë tubim u aprovua plani politik për mbrojtjen e rahovecit dhe rrethinës. Këtu zgjidhen edhe dy anëtarë të keshillit të ngushtë të mbrojtjes në shtabin kryesor: Murat Tahiraga dhe Destan Kërcagu.
Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica, ka pasur kontakte edhe me veprimtarë e atdhetarë të shquar të Kosovës, njëri prej tyre ishte edhe takimi në verën e vitit 1943 me Shaban Polluzhën dhe luftëtarët e tij në odën e  Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica.
Gjatë një mbledhjeje, në vitin 1943 në shtëpinë e Ahmet Prizrenit, ku ishin të pranishëm shumë veprimtarë politikë për çlirimin e atdheut, ishte i pranishëm edhe Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica, në mbrëmje në ora 23:00, në oborrin e Ahmet Prizrenit, në pritë e vrasin sllavokomunistët Ahmetin me bashkëpunëtor vendor.
Më 8 shkurt të vitit 1944 me lejen e Sheh Myhedinit[2], në Teqen e Halvetive në Rahovec, u mbajt mbledhja për zgjedhjen e komandantit ushtarak për mbrojtjen e atdheut si dhe plani operativo- ushtarak për mbrojtje. Në këtë mbledhje morën pjesë; Sheh Muhedin Shehu, Murat Tahiraga, Imam Musa Shehu, Shaip Haxhijaha, Sylejman Haxhimustafa, Sylejman Shehu, Jakup Shehu, Sedullah Shehu, Metush Vuçitërna, Ibrahm Hoxhë Durguti, Mulla Vesel Durguti, Destan Kërçagu, Ramadan Sharku, Hajredin Vuçitërna, Muharrem Sylka, Halit Haxhijaha, Bejtush Haxhijaha etj. Në mbledhje kanë marrë pjesë edhe qytetarë të rahovecit dhe të rrethinës.
Një javë pas zgjedhjes si komandant, Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica, në Myftydaire të rahovecit, u zgjodhën edhe Sheh Myehdin Shehu, Destan Kërçagu, Murat Tahiraga Qerim Rexha etj., dhe pas kësaj formohen edhe dy shtabe operative; një në Xërxë dhe një në Rogovë.
Në fillim të luftës inkuadrohen 219 ushtar, por më vonë numri vjen e shtohet. Rreziku nga sllavo-komunistët vinte nga Gjakova, dhe në Xërxë u zhvilluan luftimet e ashpra deri në Urën e Shejtë si dhe në Rogovë të Hasit.
Këta vazhdojnë të rezistojnë deri më 18 nëntor 1944, ku pasi që e tërë Kosova ra nën pushtimin sllavo komunist, rezistenca më nuk kishte kuptim.
Pasi që u thye rezistenca, komunistët me bashkëpuntorë të tyre e burgosën Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica dhe shuam ushtarë e bashkëveprimtarë tjerë. Një pjesë e tyre u arratis por kishte edhe të atillë që fshiheshin nëpër male dhe qytete tjera erisa zgjati operacioni i burgosjeve.
Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica, burgoset më 28 nëntor 1944 ku më pastaj edhe ekzekutohet së bashku me ushtar dhe veprimtarë tjerë, kryesisht gjatë natës. Kjo zgjati nga 25 janari 1945 deri më 25 shkurt 1945. Ndër të ekzekutuarit ishin : Hoxhë Jusuf Korenica, Nahit Haxhivehapi, Destan Kërcagu, Sinan Hajda etj. Kufomat e tyre janë varrosur në së paku tre varreza masive të qytetit të rahovecit.

 
Konkluzioni dhe rekomandimet

            Ndonëse nuk janë të paktë figurat dhe njerëzit, të cilët kanë kontribuar për çështjen kombëtare në komunën e rahovecit, roli i Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenicës mbetet monumental duke pas parasysh jo vetëm rrethanat shoqëroro-politike por edhe ato  sociale në një periudhë shumë të vështirë për ekzistencën biologjike të shqiptarëve në këto treva.

Flijimi i tij e rradhit atë në mesin e dëshmorëve/ shehidëve për kauzën fetare dhe kombëtare dhe kjo është një fakt që duhet të mbahet gjatë në ndërgjegjen dhe subkoshiencën jo vetëm të banorëve të rahovecit por edhe të mbarë popullit shqiptar.

Intelektualet e rahovecit duhet të punojnë më shumë në ndritje të figurave të tij, me qëllim të kultivimit të ndjenjës kombëtare, respektit për njerëzit, të cilët janë sakrifikuar për këtë truall, si dhe që, të mos hidhen në harresë njerëzit dhe vlerat, që ne si komb jemi duke i kultivuar brez pas brezit.

Rekomandimet tona janë si në vijim:

1.      nëse Këshilli i Bashkësisë Islame ka ndonjë plan që të themelohet një Medrese, në një të ardhme të afërt, atëherë një Institucion i tillë do të duhej të emërtohej me emrin e ndritur të Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica;

2.      të ngritet një pllakë përkujtimore për të gjithë bashkëveprimtarët e Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica e shoqëruar me një bust të Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica;

3.      që një rrugë e rahovecit ta mbaj emrin e Hafëz Mulla Jusuf Ef. Korenica




[1] Të dhënat biografike dhe të dhënat tjera për Hafëz Mulla Jusuf ef. Korenica, janë ofruar nga i biri i Haxhi Xhemajl Korenica.
[2] Këto të dhëna janë ofruar nga Ilvi Shehu, i biri i Sheh Myhedin Shehu, rahmet pastë, martir i luftës së fundit në Kosovë. 

Tuesday, January 22, 2013

BEYOND ABSOLUTE ZERO





©Fahredin Shehu
January 2013

Beyond Absolute Zero


We have seen many fears
with the hollow sounds
out of their crimson eyes.
It is said: the one who fears
has already serially died
Heaven and Earth remain
only mere instruments
that adds a piquant
flavor to death…waiting
openheartedly.

I’m not in despair
for Men has said long ago
What they were obliged
Unconsciously – being happy
Throughout ages- unaware

There’s a slide of Cosmos
Men rarely savor
far more rarely enjoy in
the struggle to enliven it- LOVE
is sometimes heavier
then the contracting Universe 
in its Dark Mass and
the hearts that remain cold
below absolute zero- frozen
beyond imaginable
seems to be the most felicitous.






Wednesday, January 09, 2013

Si të shkruhet si “Ne”- Fahredin Shehu






©Fahredin Shehu



Ekzistojnë një sërë elementesh në kokën e njeriut kreativ, të cilat kanë marrë emërtimet e ndryshme si laborator kreativ, e shumë të tjera, sikur do me çdo kusht të mohohet prejardhja divine e frymëzimit- xixë, e cila vetëm sa prêt ta gjej një karburant- energji kreative që të ndez flakën blu. Kur them flakën blu kam parasysh një fenomen të pashpjegueshëm dhe pa ndonjë emërtim të parapërcaktuar, i cili cyt një intelekt aktiv dhe e shtyn në një dimension tjetër, natyrisht jo me prejardhje tokësore, atë mallimin për unifikim me kuintesencën e vet si refleksion i ciklit kreativ hyjnor, i cili po shtrihet në kohën, hapësirë dhe dimensione ende të pazbuluara nga ne.
Vet fillimi i këtillë i një diskursi tingëllon shumë filozofik ç’gjë çdoherë jam përpjekur ta shmang nga një sqarim, i cili do ta gjente lexuesin e mirëfilltë të këtij kodi. Fjala është për krijimin e një vokabulari të kuptueshëm një lloj diskursi profetik, i cili dallon nga ai filozofik dhe më mirë komunikon me receptuesin se sa me nivelet e larta akademike. Profeti flet në gjuhën e kuptueshme ndërsa filozofi me vokabular të sofistikuar sikur do që ta ruaj atë flakën parahistorike vetëm për vete dhe të ngjashëm si vet. Së paku kështu mendohej dikur dhe kështu bëhej dallimi mes Profetit dhe Filozofit ku që të dy komunikojnë me fjalë.
Mbetem tek “Fjala” si shenjë, e cila komunikon me gjerë se formulat e ndryshme apo simbolet e kodifikuara.  Sot fjalës i ndodh një dhunim i paparë dhe më grotesk i mundshëm në emër të lirisë së saj, sepse sikur është hapur një kuti e errët apo bombole, e cila evaporon gjithë erandjen e saj dhe në eter kalbet duke u përzier me reagens të ndryshëm. Çka duam ta mbajmë në mend atë e mbajmë në mend si segment apo madje edhe si tërësi, e cila e mbush atë zbrazëtirë, të cilën e konsiderojmë se, e kemi dhe të gjitha diskurset tjera komplementare avullojnë tek sa na duket…; në pa kthim.
Në veprimtarinë kreative poetike, zgjidhjet duhet të gjinden tek evokacionet e arketipave  letrare të ngarkuara me pamje tona dhe aroma nostalgjike nga kornukopia e manifestimeve vizuale dhe të zhveshura në fluide të dukshme, gjysmë të dukshme dhe të padukshme, instant- imazheve agresive, dhe kapërcimi i këtyre nga një trajtë, repromaterial, në produkt të rafinuar, i cili është i gatshëm edhe ta mohoj autorësinë. Këtë e them në kontekstin e “Libri i Mirdad” të Mikhail Naimy, dhe akëcili, që e lexoi këtë libër, e kupton për çka e kam fjalën. Ky libër paraqet tërësinë kreative të autorit, i cili zor se shkroi ndonjë libër tjetër dhe zor se ka ndonjë libër tjetër ku në këtë mënyrë Libri është arketip i Autorit apo anasjelltas. Ndërsa Mikhail Naimy përcolli kursin nga anonimusi Zanatli në Anonimusin Artist sakral,  i gatshëm në mënyrë Sokratike ta shlyej madje edhe emrin e vet. Tek ne mbetet të zgjedhim nëse e duam një letërsi të këtillë apo një antipod të tij siç është Paulo Coelho, i cili di të zhytet vetëm në humnerën e sipërisë së Urtësisë kosmike. Ende jemi tek Letërsia si beletristikë. Kundruall kësaj janë edhe disa shkrimtarë, të cilët komplekset, tronditjet e fëmijërisë, mllefin dhe urrejtjet  e veta ia veshin karaktereve nëpër romane, pastaj në intervista pas botimit të veprës së caktuar e shfaqin një tjetër fenomen, atë të provokimit me qëllim që të mbulohen sa më shumë medialisht, veçanërisht kur këto përcillen me gjykime nëpër gjykata dhe reagime të një grupi më të madh njerëzish. E gjithë kjo për ta tërhequr vëmendjen më të madhe duke shfrytëzuar madje edhe teatralen madje edhe këtë vetëm në aparencë.
Largimi nga masa, shkrimi i veprave eternale pa autorësi apo vepra të pabotuara, të cilat përfundojnë në flakët e skamjes shpirtërore tani pothuaj është i pamundur. Doemos masa duhet ta kërkoj poezinë. Ta kërkoj Poezinë madje edhe në prozë. Ajo shkruhet për të, nuk duhet autori ta gjej kodin e komunikimit. Masa duhet të komunikoj me autorin, masa duhet të begatohet,  ta begatoj shijen e vet me frytin e izolimit dhe të vuajtjes së autorit. Nuk ka lindje pa dhimbje. Frika nga vdekja është frika prej lindjes së re, e cila është e dhimbshme, ndërsa frika nga mungesa e të qenit i dashur për dikë e detyron njeriun të martohet dhe të bëj fëmijë, që gjithmonë të ketë dikë, që ta dojë.
Poeti i oborrit mbretëror, poeti profet, poeti i shenjtë, poeti i klubeve poetike- letrare, poeti i salloneve diplomatike, poeti i izoluar, poeti ideologjik, poeti historik ka vdekur. Jo tek ne!!!
Më shumë se tendenca për ndryshim Arti sakral vepron për ta krijuar të bukurën si Qenie, sepse gjërat që nuk ndryshojnë gjatë të gjitha epokave njerëzore janë; zemra, dashuria, njerëzore për të gjithë dhe tendenca për arritje hyjnore dhe këtë shumë bukur e artikulon Chagall.
“Çdo gjë mund të ndryshohet në botën tonë të demoralizuar përpos zemrës, dashurisë njerëzore dhe tendencave të tij, që ta njoh hyjnoren. Piktura ashtu si edhe e tërë poezia është pjesë e hyjnores; sot këtë njerëzit e përjetojnë njëlloj sikur atëbotë”, thotë Marc Chagall.
Nuk është vonë dhe ndoshta tamam të thuhet se koncepti i Rudolf Otto-s, Numinositeti është dinamika e cila i nevojitet krijuesit të kohës sonë, qoftë në, Pikturë, Instalacion, Modë etj. Dhe veçmas në Letërsi. Për Numinositet, duhet të kihet më shumë liri individuale dhe atë kolektive.
Kandinsky në një vend thotë; “Secilës epokë i është dhuruar sasia individuale e lirisë artistike, dhe as gjeniu më kreativ nuk mund ta tejkaloj kufirin e asaj lirie”. Prandaj veprimi në suaza të kësaj lirie, merr një tipar tjetër involutiv, të domosdoshëm për kohën tonë të pjekurisë intelektuale, artistike dhe shpirtërore të njerëzimit, respektivisht të zhvillimit të brendshëm shpirtëror, i cili emiton spektrin si produkt i kreativitetit sakral.


Thursday, December 27, 2012

Seven years




Seven years

In a furious run of my seven…
a tiny insect stopped me entering the eye,
only seven days after the circumcision.
From the city’s quack-salver I got seven sheaves
of castigation- sufficient it was to get lesson for seven years
of change in my entire body whereas
the jet of masculine excretion wetted
underwear every morning after each wet dream.
All girls seated in my recess felt
The warmness of a heart that longs only for sheaves of  
Smiles, to feed my eyes and voices
Through phone behind the door
Of the corridor where I stayed a bit longer  
than home broom.
A snake entered in the house while the open
Window transported abundant sun-rays till
Slightly beyond the half of the room, she hides beneath the floor
That covered the half of the walls.
I took a mirror to see where that dangerous creature
hides while my grandma said not
to bother her- she is a home snake, she’ll depart alone and
save the granary of cereals that were sufficient  
for us and field rats.
We neither bothered the rats, because seven hours prior to earthquake
they yowl and run with the mad fear,
While we saw filled with the water holes in the yard
forming circles from the earthquake. Even my father’s
Ford Capri trembled. Mother took us outside- amidst
the garden she feared heavy earthquake and
alas from the running house.
This…did not happen.
Why she took us outside; me, my sister and my brother
I realized only seven years after- a year prior to death
Of grandma from the magical hands of which
Many Kosovo kids were borne
the victims of Serbian genocide.

©Fahredin Shehu, December 2012



Shtatë vjet

Në vrapin e furishëm në të shtatën time
më ndaloi një insekt i imët në sy,
vetëm shtatë ditë pas synetisë.
Nga xharahu i qytetit mora duaj shtatëshe
qortimi- mjaftonte që të zë mend për shtatë vjet
ndryshimi në tërë trupin kurse
vrushkulli i sekretit burrëror lagte
ndërresat çdo mëngjes pas ëndrrash të qullëta.
Të gjithat që m’u ulën në prehër e ndjenë
ngrohtësinë e një zemre që mallon sall për një duaj
buzëqeshjesh, të m’i ngop sytë dhe zërat
nëpërmjet telefonit mbrapa derës
së korridorit ku rrija pakëz më shkurtë
se fshesa e shtëpisë.
Një gjarpër u fut në dhomë tek sa dritarja
e çelur përcillte rrezet e bollshme deri
përtej gjysmës së odës, u fsheh ndër dërrasa llamperie
që mveshnin gjysmën e mureve
një pasqyre mora ta shoh ku fshihej ajo krijesë
e rrezikshme tek sa gjyshja me thoshte të mos
E ngacmoj- gjarpër shtëpie, do ik vet dhe
Ruaj hambarët me drithëra që mjaftonin
për ne dhe minjtë e fushës.
Nuk i ngacmonim as minjtë, sepse shtatë orë para tërmetit
ata  bërtisnin dhe iknin me frikën e tërbuar,
e ne pamë gropa të mbushura me ujë në oborr
tek formonin rrathë nga dridhja e tokës. Dridhej edhe
Ford Capri i babit. Nëna na nxori jashtë- në mes
të oborrit nga frika e tërmetit të fuqishëm dhe
vaj halli nga shembja e shtëpisë.
Kjo nuk ndodhi.
Përse na nxori në oborr; mua, motrën dhe vëllain
kuptova pas shtatë vitesh- një vit pasi që vdiq
gjyshja nga duart magjike të së cilës lindën
Shumë fëmijë, tani burra që lindin fëmijë Kosove
viktima të gjenocidit serb.

Monday, December 17, 2012

Neper boren e pare, Ne Marash, Shtate vjet

                                      © portret nga Syri Ramadani, nemtor 2012, Prizren

                                      http://gazeta-nacional.com/?p=4486


Nëpër borën e parë

Ende pret me shishe të paçelur Milioni në tavolinë
dhe pjesëza të Crockenbusch të shijshëm deri në alivanosje.
Në përqafim ta marrësh një fëmijë me sy të plakura,
me shpinë të djersitur nga strajca Eastpack për Llap Top dhe
ca petka për vetëm një natë, kur dëbora bëhet portokall
nga halogjenet e sheshit tek vështron nga dritarja jote
madhështinë e tempullit me mungesë ftese për udhëtarin,
i cili kalon kufirin pa pasaport.
Farërat e të gjithë bimësisë aromatike që i kultivoja
në zemrën time t’i fala që të kujdesesh- gjatë...,
e nuk di sa zell ke ta ushqesh këtë plotëni.




Në Marash

Kurrë nuk
u mbyllën
gojët, madje
as kur vetëm
heshtnim në
Marash dhe
ti humbe
qaforen prej
guaskash nga
Oqeani Indian.
Tek dëgjoja
gurgullimën
e Bushtricës,
ndjeja aromën
suptile
të luleborave
që përziheshin
me atë nga
gusha jote
e bardhë.
Në sy të tu
shihja luanin
me krifën
e shprishur
në atë feksje
sysh
dukesha se
forca do të
jap ëmbëlsi,
e kur
u përqafuam
maje gjethesh
Salepi të egër
u shfaqën
mbi dheun
e mbuluar
me gjethe të rëna
bojëkafe dhe
mes degësh
të thyera
të bungut.
Dielli hapërronte
si njeri.
Dy pilivesa
kopulonin
ndërsa njerëzit
s’pushuan
kurrë s’pushuan
me dërdëllitjet.



Shtatë vjet

Në vrapin e furishëm në të shtatën time
më ndaloi një insekt i imët në sy,
vetëm shtatë ditë pas synetisë.
Nga xharrahu i qytetit mora duaj shtatëshe
qortimi- mjaftonte që të zë mend për shtatë vjet
ndryshimi në tërë trupin kurse
vrushkulli i sekretit burrëror lagte
ndërresat çdo mëngjes pas ëndrrash të qullëta.
Të gjithat që m’u ulën në prehër e ndjenë
ngrohtësinë e një zemre që mallon sall për një duaj
buzëqeshjesh, të m’i ngop sytë dhe zërat
nëpërmjet telefonit mbrapa derës
së korridorit ku rrija pakëz më shkurtë
se fshesa e shtëpisë.
Një gjarpër u fut në dhomë tek sa dritarja
e çelur përcillte rrezet e bollshme deri
përtej gjysmës së odës, u fsheh ndër dërrasa llamperie
që mveshnin gjysmën e mureve
një pasqyre mora ta shoh ku fshihej ajo krijesë
e rrezikshme tek sa gjyshja me thoshte të mos
E ngacmoj- gjarpër shtëpie, do ik vet dhe
Ruaj hambarët me drithëra që mjaftonin
për ne dhe minjtë e fushës.
Nuk i ngacmonim as minjtë, sepse shtatë orë para tërmetit
ata  bërtisnin dhe iknin me frikën e tërbuar,
e ne pamë gropa të mbushura me ujë në oborr
tek formonin rrathë nga dridhja e tokës. Dridhej edhe
Ford Capri i babit. Nëna na nxori jashtë- në mes
të oborrit nga frika e tërmetit të fuqishëm dhe
vaj halli nga shembja e shtëpisë.
Kjo nuk ndodhi.
Përse na nxori në oborr; mua, motrën dhe vëllain
kuptova pas shtatë vitesh- një vit pasi që vdiq
gjyshja nga duart magjike të së cilës lindën
Shumë fëmijë, tani burra që lindin fëmijë Kosove
viktima të gjenocidit serb.












Shënime biografike

U lind në Rahovec në jugperëndim të Kosovë më 1972. Studimet universitare i kryen në Universitetin e Prishtinës, Studime Orientale.

Aktivisht merret me kaligrafi duke zbuluar teknika dhe mediume te reja për këtë lloj specifik të artit vizual.

Shkruan vështrime estetike për artin pamor.

Është ekspert i letërsisë transcendentale dhe hulumtues i trashëgimisë shpirtërore botërore.

Në dhjetë vite të fundit ka funksionuar si Hulumtues i Pavarur Shkencor ne fushën e Trashëgimisë shpirtërore Botërore dhe Estetikës Sakrale.



Librat e botuar:

1        NUN- përmbledhje me poezi mistike, 1996 botim autori,
2        SHUMËSI E PADUKSHME- Prozë poetike, 2000, botim autori
3        NEKTARINA- Roman epik transcendental, 2004, sht. Botuese, Rozafa, Prishtinë projekt i Ministrisë së Kulturës Rinisë dhe Sporteve të Kosovës
4        ELEMENTAL 99- Tregime të shkurta poetike, 2006, Qendra për mendim pozitiv, Prishinë
5        KUN- Përmbledhje me poezi të lirikës transcendentale, 2007, Sht. Botuese LOGOS-A, Shkup
6        Libri elektronik, E-book, në gjuhën angleze, botuar nga Ronin Press, Londër, Angli
7        Crystaline Echoes, Poezi, Libër dhe e-book, 2011, Corpos Editora- Madeira, Portugal

8        Pleroma’s dew. Poemë, Inner Child Press, 2012, New York, SHBA

9        Makadami i Smagradtë, Iniciativa Pozitive, 2012, Rahovec, Kosovë

10    Manat, Roman, LOGOS-A, Shkup, 2012, Maqedoni


Ambasador i Poetëve për letërsi shqipe nga Lëvizja Poetët botëror “Poetas del Mundo”, Santiago de Chile

Anëtar i Asociacionit Botëror të Poetëve, Greqi

Anëtar i PEN Qendrës së Kosovës

Anëtar i Këshillit të librit dhe Botimeve pranë Ministrisë së Kulturës, Rinisë dhe Sporteve.