Saturday, August 18, 2007

KRAHU I SERAFIMIT

Libri më i ri
© by Mahmud Farschian,
Mutation



© Fahredin Shehu
Gusht 2007
Prishtinë




Fjala e autorit


Nëse ke menduar se se do të lexosh vargjet të cilat mësohën përmendësh vetëm se kanë urti në të, apo ke menduar se këto poezi janë shkruar vetëm të dëshmojnë se autori flet ndryshe nga të tjerët, vetëm sa je duke e krijuar edhe një iluzion duke i palaur ato si rrasa tektonike dhe duke e ngurtësuar shpirtin deri në substancën bilogjike të tij.

Ky libër është shkruar me të vetmin qëllim, që të evokoj apo shokoj Jezusin e fjetur në ty, ta gjëj atë nuse të fjetur dhetë heshtur në ty e që i thoni dashuri, ta kthej qetësinë e Budës së fjetur në ty, ta zgjoj Abarahamin tënd, duke kërkuar anën e djathtë të diellit, ta kthjelloj Muhamedin tënd të hutuar dhe të të rrëfej se ti vlen, se ti je avangardë, ta të rrëfej se deri sa ti fle dikush të donte dhe t’i dhe kullone të njejtin hemoglobinë në torkullin kosmik, se dikush mblidhte polenet e rrushit të artë që të ta shuaj etjen, se dikush mësoi për ty dhe u ngarkua me barën e njohjes pastaj të ta bej me të lehtë kalimin nga toka në qiell, se dikush i sprovuara nga Apsarat ( zanat me gjinjë të mëdhenjë në mitologjinë hinduse), nuk u flijua kot, se dikush shkoi majtas deri në anën e pasme të diellit për t’u pjekur dhe aritur metanoien.


Këtu është shkruar ashtu si heshtim në mënyrë kolektive, këtu ëshë shkruar vetëm se nuk kam mundësinë tjetër ta rrëfej se t’i kanë prerë dy fustane të shpirtit, këtu kam shkruar të zgjoj melodinë e humbur apo të shukatur. Edhe ti je këngëtarë i cili i ngjallë partiturat kosmike dhe i shndërron në melodi simfomike, këtu është shkruar sepse këtu ka dashuri, një fenomen i cili është bërë turp të permëndet e lere më të bëhet.

Ani, do të mbetemi tok në mes, derisa të na përkujtojnë me shembjen e rrufesë në qenien e trazuar kolektive.






Fahredin Shehu
Viti 2008
sipas atij të cilin marrëzia juaj e ka kryqëzuar
Dardani


Ciklet



I. Poleni i rrushit


II. Hemoglobinë


III. Homo gnosticus


IV. Apsara



V. Majt, kah ana e pasme e diellit

Wednesday, July 25, 2007

Sirrat Qypri

Sirrat Qypri

Pej kurbanit gjak me derdh
Mallin me ruejt evlad e shpi
Sirratin me kalue pa u hedh
Si melaqi n’gajb krahet me i shtri

N’kët derexhe kush po mbrrin
Tona sendet me i kalue
Rahmet t’Tij kush arrin
Si burak me fluturue

Sa sirrate i humbëm kot
Kimetin nuk ja dijmë Rrahmanit
Veç Qyprija asht për mot
Texheli bohet n’sy t’insonit

Kur emri i Tina e thot Kun
Ja me le ja me rrnue
Nuk pyt dot fe je kun
Ti hamendesh a me madhnue

Esma -n e madhe me takva
Tue e than si i gati lum
N’det t’madh me sevdah
Tue u kthye me Kajjum

_____________________
Urra ku kalojne shpirterat
Bota e msheft
Manifestim e dukshme ashiqare
Fjale arabe KUN dmth Behu
Dmth dhe behet nga ajeti kur’anor
Dmth Emri- esmaul husna
Besim i perkushtum
dmth: Ai I cili mban, Token dhe qiellin dhe krejt cka ato perfshijnë

SEMA

Sema





Natë e bekume yjeplot
Tuj vallzue me sevdah
Bosh jam sonte s’hapem dot
N’dryna rrnoj ja Allah

Nji jëlldëz më përshëndet
N’ball m’nalet xixëllojë
Fëmijnin plot shëndet
Sa me mall po e kujtoj

Tash tabutin shoh përditë
Dhe Allahin e përmendi
Për tona t’tjerat s’du me ditë
As për njeri e asnji sendi

Valet e Krijimit

Valet e krijimit

Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm

Krejt po shkoj tu fluturue
Leckë e lehtë në hava
Valë valë tu notue
Lumnin teme kush se ka

Me ju sonte m’u bashkue
Shpirti jem ka nji hall
Tufa tufa me ju çue
Dashnin teme me kaq mall

M’u marr n’gryk tuj përlot
Gzimin këtë kush ma thotë
Sikur dielli n’vakt drekës
Si nur mu’mini n’vakt t’dekës


Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmm

Vaji i Ramazanit

VAJI I RAMAZANIT

jam gjymtuar Lirë nuk kam
ta vajtoj kete truall kudo errë
feste eshte Ramazan Mubarek
qyteti ne terr denes arome feste s'ka

disa gote me uje e ca hurme te embla dhe rrush
luget ne sofer kendojne simfonikisht
iftar behet me shprese te begatise
e cila moti ketu nuk parakaloi

imami shpall itijkafin lut xhematin
mos t'e pengoj uje tek pi agjeruesi
ne nje dhome te xhamise se renovuar
Zotit t'i bej kater T ( Tevbe, Tesbih, Tehmid, dhe Tekbir)

femijet Bajramin po e presin
tesha te reja duarte sheqerka plote
prinderit me ftyra te qullta prej loteve
si teshat e varura ne tel pyesin si ta plotesojne ate gezim

shpirti ma kendon dhembjen tone
me tone te heshtura e sy te perlotura
jam garib ne truallin ku jam lind
lus Allahun kemishen me lot e lag per te saten here



Nga Fahredin Shehu

FIRDEUS

Firdeus

Pas kalimit nëpër troje
Smaragd jeshil e të ftohtë
Tue shkel sipër nëpër mbloje
T’vendit t’nalt e të ngrohtë

Hyri t’njoma të shoqërojnë
Me venë t’kuqe të gostisin
Kupa t’plota të shërojnë
Kryt dhe dhembjen ta bitisin

Erë moshusi tuj përhap
Me sundus boj bari t’njomë
Me hare tuj shku me vrap
Dertin tjetër ktu se kom

Gojës amberlinë i vie era
Tomli i ombël me mjalt derdhet
Ton ksaj pune si dihet vlera
Gjithë kjo bot më shkapërderdhet

Tuesday, July 24, 2007

Per Librin KUDILEMA te SABAN SARENKAPIC

Kudilema
MATICNI MLJEC

Kao predgovor pogovora

Zatim su godine prosle a mozda i vekove da me ova ljudska tvorevina nadje zanesenog pri obilasku starog mosta Mostarskog sa progutanim pitanjem, jel ja to nadjoh javu koju sam nekada sanjao ili me je taj san tragao eonima da mi se predoci ljepotom svojom koja ce ljepota podsticati dusevno spajanje ili ciscenje.

Onako kako kisiku i vodoniku trebaju 150 000 000 godina da se spoje bez sunceve svetlosti, bas tako se duse nase " skrojene u tvarnom telu dok su vidne…" da bi se prisetile negdasnjeg sastaka u Ezelu, u netvarnom stanju "… Zivima su dve duzine duse skrojene" potrebni mozda ono sto mi obicni smrtnici nazivamo ZIVOTIMA.

Kad aje veliki ucitelj Isocne Mudrosti (Hiqmat al Ishraq) Suhrawardi Maqtul, pisao svoju knjigu i odjednom zastao, trebalo je vremena da bi Vaga usla u sazvezdju Sunca, da bi on nastavio svoje delo, ili pak se prisetimo Rumija … da je potrebno vreme da se mljeko u krv pretvori., tako je ovom delu bilo potrebno vreme da nastane, nazvali mi to Kader ili Sinkronicitet.

Kudilema kao da je uporno cekala starca zelenih suma koji zivi u tjelu mladica da prepoje praiskonsku pesmu namirisanu amberom, nakvasenu Kevserskim vodama, i napojenu Firdeuskim peharima vina. Sarenkapicevo majstorstvo je filigranski rad pcela dok i sama ona ne zna od koliko je cvetova napravljena jedna jedina kap meda, ako mi se dozvoli da ovako prafraziram Upanisade.

"Koga dotakne poezija nikad nece zaboraviti od cega je pobegao " Sarenkapic je u potki poezije tkao prozu, modroscu, smeloscu, iskustvom i onim sto bi Rene Gueneon nazvao Intuitivnom Inteligencijom.

Kada se sace napravi tek tada se moze medom puniti. A mukotrpan je taj posao prijatelju, a pre svega inteligenti.

Tako kaligraf, pesnik i attar (citaj spravljac parfema) je godinama cekao bljesak s neba da sretne kaligrafa, pesnika, i attara da decenijama kasnije pise uporno o njemu. Dali se ovo moze nazvati koincidencija?

" nije mogao uspeti u cinovnickoj hijerarhiji jer je ostao nelicemerni prijatelj ljudi"

Ovaj trinom, tri estetske vrednosti razlicitog medija u jenom ljudskom entitetu u raznim vremenskim razdobljima, koje ih deli vreme i opet ih vreme spaja, koje ih deli mesto i opet ih mesto spaja. Da li se ovo moze nazvati koincidencija?

" Pesnici su izaslanici ljepote, nemira i sklada, trojstva koje poznaje samo umetnost ljubavi"

Da li se ovo moze nazvati koincidencija?

Da li se moze pisati bez ljubavi?

Zejna je pak zena puna sebe, puna njoj-stva koja prepoznaje idealno, ljudsku nemoc jer to dozivljava na svojoj kozi.

Nemoc je bespolna, Androgina, i ona kaze " U nemoci je svaki vrisak isti niti je muski niti zenski"

Svojom skromnoscu ipak zna da nije lako biti majka. To ce nosoti dugo kao neiscjeljiviu ranu.

…Sulejmana odvedose u Galiciji a ona ostade sama da kucu svog ahlaka cuva. Ne popusti Zejna da se Hanka igra njenom cascu i odlucno odbije selam od Hanefije, siledjije kojeg ce ona dokrajciti puskom radi svog obraza, odmah posle toga podoji Kuriju cerku svoju I muskog evljada povede komsiji Zadi nerotkinji da bi u hapsanu zavrsila.

Hurem ko golub glasonosa ce saopctiti da od Sulejmana ni traga od tijela progutalog u boju.

Zejna ce tugovati bisernim usklikom i podvuci zlatnu crtu pateticnosti, bola i vapaja za ljubav i da ta ljubav zivi u simbiozi sa bolom.

" Ko ce meni s pusta praga otsad ici u dzamiju, ko se mesat medju ljude, ko predstavljat musku kapu kad se miru posvadjani"

Zar ovo nije Muhur, koji zapecacuje istinski nedostatak voljenoga sa prizemnim jezikom vrhunskog osecanja.


Kraj


Pismo



Draga matice (citaoce) ostavljam te spokojno da uzivas u delu koje puca od originalnosti ko zreli nar, koje pulsira u srcu stvarajuci kosmicke valove spokojstva koje vibriraju nasu zaboravljenu, stidom izgovorenu i ko greh skrivenu rec LJUBAV u predelima svih poznatih i nepoznatih dimenzija.



Ona trlja lampu naseg srca probudjujuci latentne duhove, evocira secanje ko vapaj Ney-a i kap je okeana nebeskog, pljusak kisni koji se vraca moru tvom u zagrljaj, da oseti svoju velicinu u malenkost, da oseti tvoju velicinu.



I ovaj pogovor je samo poj infrasonicni za mikro i makro kosmicka treperanja. Padam ti ko latica bele ruze cuvajuci tajnu neizrecivu svetu nehajnome da me gaze lahke noge dzenetski hurrija u duhu tvom pred delom koje je prelepo za telo i dusu.


ISPRED OGLEDALA

Da je ova knjiga nazvana Parfimerija Dusa, surma ili amber, niukom slucaju ne bi zbunila citaoca jer za razliku od moje Nektarine koja zvuci nebeskim melodijama Kudilema mirise nebeskim dzulsujima i traganje za bezimeni miris u Kudilemi slicno je traganju za izgubljenu parituru ljubavne pesme, bezimene pesme ne bas slucajno i dockan nazvane Nektarina.

"Vreme je proteklo od zabludne smrti Huremove da ovog suocenja, ostace upamceno ne zbog zla, nego zbog nepromenjivosti nase duse prema zlu"

Pa da zavrsimo

I moje kristalne suze se istopise

U nebeski napitak se pretvorise

Da opiju zaljubljenog u ljubav




Maj 2005.

Sunday, July 22, 2007

Mbi Lindjen dhe Jeten

Fahredin Shehu
Korrik 2007 Prishtinë


Mbi Lindjen dhe Jetën
Profesor Namkhai Norbu Rinpoqe- Tibet






Trëndafili i hapur pos se është i bukur është edhe i këndshëm duke të dehur me aromën qiellore, qetë duke ta pëshpëritur fshehtësinë.
Fahredin Shehu
Prill 2000


Hapja ndaj kulturave dhe traditave tjera është çast fillimisht kurreshtjeje, magjepsjeje, argëtimi dhe kompromisi. Më ra në dorë një libërth i mrekullueshëm i Profesor Namkhai Norbu Rinpoqe i cili flet për lindjen, zhvillimin e fetusit, kujdesin e nënës dhe krejt traditën Tibetane për kujdesin holistic, organic dhe shpirtëror të njeriut. Libri doli me rastin e kongresit të parë ndërkombëtar mbi Mjekësinë Tibetane të mbajtur ne Venedik më 26-30 prill 1983.

Namkhai Norbu Rinpoqe është mësues shpirtëror (Lhama) i traditës së lashtë tibetane të njohur si Dzogchen ose Atiyoga. Më 1960 Orientalisti Italian Guissepe Tucci e ftoi në Romë që bashkarisht të punojnë në Institutin për hulumtime të Lindjes së Afërme dhe të Largët (ISMEO). Vazhdon të ligjëroj në Institutin e Orientalistikës në Napoli .

Libri mbi Lindjen dhe Jetën ka dal si përgjigje e kërkesave të Perendimorëve për t’u njohur me traditën e lashtë të mjekësisë Tibetane. Në bazë të kësaj tradite profesor Norbu transmeton se periudha më e përshtatshme për fekondim është 9 ditë pas ndërprerjes së menstruacioneve dhe zgjat 12 ditë pas së cilës uterusi mbyllet dhe vështirë vjen deri të fekondimi.

Indikacionet- se ka ndodh fekondimi indikacionet janë se sapo ovumi është fekonduar gruaja ndjen se trupi i është rënduar, ndjen nevojën për gjum dhe ka një ritëm të përshpejtuar të rrahjeve të zemrës. Pastaj menstruacionet ndërpriten dhe pas 30 ose 40 ditë gruaja fillon të ndjej mundim apo të ndjej sulme të vjelljes.
Në gojë i shtohet pështyma dhe paraqitet apetiti për ushqim të thartë dhe të pazakonshëm. Fillon të ndjej neveri ndaj ushqimit të yndyrshëm, ndjehet e lodhur, i flihet, gjinët i fryhen, rriten sekretet vaginale kurse pulsi rreh më fuqishëm.

Pastaj Profesor Norbu shkruan mbi mënyrënb e zhvillimit të embrionit por njëri nga kapitujt i cili më tërhoqi vëmendjen e veçantë është ai i cili spjegon pëe gjinin e femijës dhe çka e përcakton atë.
Tekstet Tibetane të mjekësisë tradicionale pohojnë se gjinia mashkullore predominon nëse faktori mashkullor është predominant dhe e kundërta nëse predominon ovumi atëherë lind fëmija femër. Që dmth. Nëse gjatë marrëdhënies mashkulli ka qenë më I vrullshëm do të lindet djali dhe nëse femra ka qenë më e vrullshme dhe më epshore gjatë marrëdhënies do të lind vjaza.
Disa tekste Tantrike rrëfejnë se gjinia e fetusit varret poashtu edhe prej faktorëve tjerë të jashtëm për shembull nëse çifti ka marrëdhënie në gjysmën e parë të muajit pra dy javë pas hënës së re është mundësi e madhe që fëmija të jetë djal, e nëse fekondimi ndodh në gjysmën e dytë të muajit, mundësia më e madhe është që të lindet vajza.
Metoda tjetër bazohet në ditët çift dhe tek të kalendarit lunar, dita e 15-të llogaritet si hëna e plotë, dita e 30-të pa hënë, fekondimi në ditët tek 1,3,5,7, etj rrit mundësinë që të lind djali, kursë në ditët çift 2,4,6,8 etj rrit mundësinë që të lindet vajza.

Tekstet Tibetane përshkruajnë në detaje edhe stilin dhe mënyrën e të ushqyerit të gruas së mbarsur.
Ata ushqimin e kategorizojnë në tre tipe; i fortë, i qulltë dhe pijet.
Nga ushqimi I fortë absolutisht duhet të shmanget mishi i pules, sepse ai forcon ashtin e legenit9Pelvikës) çka ndikon në lindje me vështirësi dhe dhimbje të madhe. Poashtu duhet shmangur frute të papjekura.
Vera, rakija dhe të gjitha pijet alkoolike ndikojnë në shëndetin e nënës dhe direct edhet në zhvillimin e embrionit.
Shujtat duhet të jenë të rregullta dhe sasia e ushqimit të jetë normale . Në mbrëmje duhet të shmanget ngrënia e djathit, jogurtit dhe çdo ushqimi që rrit thartirën në lukth.
Preferohen lëvizjet elegante jot ë shpejta, sheti buzë lumit, në pyll, në kopësht dhe sa më shumë t’i ekspozohet ajrit të pastër.
Që nga muaji ipestë të shtatëzanisë duhet shmangia nga marrëdhëniet seksuale por të fle rregullisht 8 orë. Duhet t’i shmanget fjalosjeve dhe ngritjes së zërit, sa më shumë që ëshët e mundur të jetë në shoqëri ku bisedat janë të këndshme dhe të shmangen temat dhe bisedat të cilat nxisin neuroza, urrejtje, mllef apo vuajtje.
Të shmanget nga vendet me shurmë port ë dëgjoj muzikë të lehtë dhe të qetë.
Dhoma ku rri shatëzëna duhet të jetë e ajrosur sepse ajri i ndotur mund të ndikoj më negativisht se ushqimi apo pija e keqe. Pra nëse nëna merr ajr të ndotur me tym, gjaku, eshtrat dhe organet e fëmijës mund të dëmtohen. Shtatëzënja nuk guzon të vuaj, të frikohet, të ketë ngarkesa dhe strese. Ajo duhet të përpiqet të jetë e lumtur e qetë në mendje dhe në shpirt.
Pra edhe stilin jetësor tekstet Tibetane e kategorizojnë në tre etapa;

sjellja e trupit
sjellja e zërit
sjellja e vetëdijes.






LLOGARITJA E KOHËS SË LINDJES

Sipas parimit të përgjithshëm shtatëzënia zgjat 9 muaje dhjetë ditë pra prej momentit të fekondimit deri tek lindja janë 40 javë ose 280 ditë. Llogaritja duhet të filloj prej momentit kur janë ndërprerë menstruacionet.

Nëse fëmija i palindur është djal ana e djathtë e barkut të nënës do të jetë më e ngritur, trupi i sajë është i lehtë, do të flas shumë dhe sheh ëndrra të qarta.Qumështi do t’i vijë së pari në gjirin e djathtë.
Nëse fëmija është vajzë, barku i nënës është i ngritur në anën e majtë, nëna dëshiron të luaj dhe këndoj, do stolitë dhe dëshiron të jetë në shoqëri me meshkujt. Qumështi fillon së pari t;I kulloj në gjirin e majtë.
Nëse shatzënja mban bineq dy anë të barkut i ka të nghritura dhe do të ketë një thellim të cekët në mes të barkut.

Kur vjen muaji i lindjes për disa cm uterusi zbret më poshtë, shtatzënja ndjen se barkun e ka më të lehtë, merr frymë më lehtë, apetiti rritet kurse pjesa e poshtme e barkut i rëndohet, fillon të ec me vështirësi, ka më shumë ngarkesë në këmbë dhe muskuj.
Lagështia e trupit i rritet si dhe sekretet vaginale dhe shpesh shkon të urinojë.

Pas lindjes foshnja duhet të jetë sa më afër trupit të nënës me çka i rritet guximi, do të jetë me e shëndoshë dhe mbajtja e foshnjës në gji ndikon në rritjen e karakterit të foshnjës.

Foshnja duhet të mëkohet 6 herë në ditë, më vonë doza mund tëq zvoglohet në 5 apo edhe 4 herë në ditë. Gjatë periudhës së gjidhënies nëna duhet të ketë kujdes në ushqim dhe stilin e jetës, ajo duhet të jetë e balancuar.

Ishin këto disa nga dijet për Lindjen dhe Jetën sipas teksteve tradicionale Tibetane të prezantuara nga Profesor Namkhai Norbu Rinpoqe,, dijet të cilat shumë më vonë mjekësia konvencionale do t’i zbuloj dhe implementoj deri sot.

Përparimi i çdo civilizimi, kulture ndodh vetëm atëherë kur ajo hapet, kur prnaon, absorbon, adopton, adapton, dhe e rafinon për nevojat e veta. Kështu janë zhvilluar arabët në periudhën abaside he arritën kulmin e rritjes, kështu vazhdon edhe civilizimi Faustian edhe sot.

Tuesday, July 10, 2007

777

Fahredin Shehu






Sot është 07 07 07 dhe në gjuhën kabalistike kjo do të thoshte 777 ose numri i fatit.
Librin 777 të Alistair Crowley kur e lexova herën e parë, para luftës në Kosovë , u tmerrova sa më mungonte dija për ato koncepte të cilat Alistair Crowley i kishte përpunuar në vitet 40-ta të shekullit XX.
Në këtë libër Crowley në mënyrë shumë lucide ma spjegoi atë që dija ndryshe nga Kur’ani, është fjala për Esma-ul Husna ose 99 emra të bukur të Allahut, dhe për Tewhidin( njëshmërinë e Allahut) dhe aty pohom se koncepti i Tewhidit është i kapshëm vetëm për intelektin e Adeptit, kurse Crowley atëbotë ishte adept i vërtetë.
Në lidhje me kategorizimin e Intelekteve shih Ibn Sina (Avicenna) në librin Tre dijetar Islam, të shkruar nga Seyyed Hossein Nasr, si cikël i ligjeratave për studentët e Universitetit të Harwardit.
Në të vërtet Intelekti i adeptit është kulmi të cilin mund ta arrijë vetëdija njerëzore, vetëdija e Homo Sapiensit. Ky është niveli më i lartë i vetëdijes i cili mund të arrihet me punë dhe angazhim personal dhe ky zhvillim vertical shkon në relacion prej tokës kah qielli respektivisht prej njeriut kah Zoti dhe ky nivel është më i ulët se ai i të dërguarve, Pejgamberëve të Zotit i cili poashtu shkon në relacion vertikal por në drejtim të kundërt, pra prej qiellit kah toka dmth prej Zotit kah njeriu.



777 nga Alistair Crowley

Detajet e librit
Kopertinë e fortë: 69 faqe
Botuesi: Weiser Books (Janar 1973)
Gjuha: Anglisht
ISBN-10: 0877282226
ISBN-13: 978-0877282228
Dimensionet: 9 x 5.7 x 1.3 inq




E dijmë se Tesla, Enstein, Bertrand Russel, Kant, përfaqësojnë kulmin e intelektit material dhe nga momenti kur logjika e tyre kapërcen në besimin në Zot, atëherë sipas Ibn Sinas, ky nivel definohet si Intelekt Aktiv.
Këtu duket qartë se flasim për gjenitë qofshin ata të dijes logjike apo të asaj intuitive. Një përjashtim prej këtyre mund të rradhitet një gjeni si Andy Warhol me inteligjencë IQ 60, ndërsa me kreativitet gjenial.

Kthehemi te 07 07 07 dhe çka mund të presin shqiptarët nga kjo ditë dhe nga ky vit. Gjënë që mund ta bëjnë është ta shqyejnë edhe një fletë të kalendarit sepse me kohë i kanë ngulfatur adeptët e vete dhe po i ngulfasin aeptët potencial.
A do të na sjell neve fat kjo ditë, mbtet të shihet, gjasat janë JO definitive, sepse për ta arritur pjekurinë duhet shumë punë.

Nëse për Kabalistët 777 do të thotë fat, për ne të cilët nuk kemi definuar madje as identitetin tonë, kombëtar e shpirtnor, vështirë që mund t’i gjindet domethënia.

Crowley në librin 777 në mënyrë sistematike përmbledh të gjitha sistemet, simbolet, konceptet esoterike ndërsa ne ende nuk kemi një libër me simbole egsoterike.

Ky vit nuk do të përsëritet më kurrë, ndërsa datës 07 07 07 do t’i vëmë edhe një X- shkoi dhe kjo ditë…pëëëëëëëët… ra si gjethi i tetorit.