Friday, May 11, 2007

Nga Nektarina- Dy slajde interesante

Nebal

Përballë në largësi ajrore 400 metra në vijen ajrore, dukej një gungë pembe e lisave të porsaçelur. Në këtë distancë, era direkt e mbante në krihët e ndonjë puhize dedikuar që të udhëtoj në zgavrat e hundëve të të zgjuarve, aromat e para që të rrenqëthin lekurrën, e ajo të duket si grihet

Vendosa të shkoj atje e t’i pluhros qepallet me pollen të artë tek lëvizte përfytyronte se si i këndon këngën Përendisë. Paramendo Davidin e trieliumit që në vend të Nebal-it i bie këngës laserike nga Sony minidisc dhe paisjet përcjellese . Natyrisht të incizuar kishte Vollenweider-in “ „peachtree valley“ dhe qëndrontë nën hijen e kurorave pjeshkave të celura ku projekton kenaqësinë shekullore në momentin për të me të lumtur. Fliste me pjeshkat e çelura dhe u premtoi se do të vi çdo fundjavë që ta zbraz dashurinë dha ta absorboj atë nga ato kuptohet me nuancat e tyre florale. Meditimi i këtillë i sjell shërimin tërë qënies duke filluar nga elementet, akashën, magjinë e shpirtit.

Paralelisht e kendoi psalmin e Davidit URATA E DAVIDIT 3

SHIKO ZEMRËN TIME EJA NATËN
ME ZJARR ME SPROVO
POR TEK UNË NUK GJEN DOT PAUDHESI

Dhe psalmin e vetë 99


SHIKO QENIEN TIME ÇDOHERË
ME UJË ZJARR TOKË E AJËR MË SPROVO
TE UNË GJEN ÇDOGJENË TËNDE
TE UNË GJEN ASGJËN NË ÇDOGJE


Ndërsa tingullin e Nebalit të tij e dëgjonte vetëm ai ashtu pastër nga paisja elektronike, ndërsa të metamorfozuar e vibronte për pemishtenë pjeshkës dhe sistemin ekologjik që bashkarisht me të nuhatte aromën e trileniumit dhe aromën e kënaqësisë që frymon me plotësinë e epokës.


VAZHDON









Nebal instrument i vjetër hebrej me tela që lozej me dy duar si harpë.

Psalmet – Urata e Davidit 3 Psalmi 17(10) faqe 278 përkth. Konstantin Kristoforidhi, Vehap Shita







Mbi elementalin

Në praktikën e inicimit sakral, ekziston një mjeshtri e veçantë kreative. Për ta arritur këtë shkallë të inicimit dhe për ta përvetësuar këtë mjeshtri, duhet potëncial i artikuluar në nivel të lartë, ashtu sikur edhe kreativitet, durim, fuqi guximore dhe që të gjitha këto në kohë të caktuar, të përputhur në nivelin evolutiv shpirtëtor. Mjështërit e lashtë dhe të mëdhenjë e kanë quajtur TEKNIKA E KRIJIMIT TË ELEMENTALEVE
Fluturimthi kam përmendur disa herë termin ELEMENTAL por asnjëherë nuk jam detajizuar që ta rrumbullaksoj përshkrimin e domethënies së elementalit. Në fakt elemental është krijesë subtile e krijuar nga teurgu, që drejtëpërsedrejti merr pjesëe në procesin kreatriv kosmik. Forma e tij varet nga kreativiteti i Teurgut. Këtu isha ndalur se përshkruari vetëm e vetëm që të mos e kaloj kufirin e MEZOTERISË pra që ta mos e kaloj kufirin e saj. Një gjë që guxoj të shtoj është se këto janë në shërbimin e tij deri në afat të caktuar.
Procesin e krijimit të Elementaleve e kam filluar qysh herët. Toka në të cilën jetoja ma mundësoi këtë. Në konsultim me filozofët edhe më skeptik nga ata na tha; Hume” që kjo tokë (imagjinata) është një lloj i aftsisë magjike të shpirtit e cila tek gjenitë është çdoherë e përkryer dhe mund të thuhet që kjo është ajo që quhet -gjeni”.
Fillova t’i thithi nektaret nga lulet më të ndryshme tek vonë klitha:

BLETË
Unë
Jam

gjë që ishte një shembull më tipik i poezisë ekstra të shkurtë që atëherë titullova NANOPOEZIA.

Në bisedë me Bimën (nga slajdi MASKA në pjesën e tij të fundit të quajtur TAKIMI I FUNDIT, aty ku flitej për metamorfozën dhe përfundoi deri të imago, rrefeva për elementalet nëpërmjet analogjisë me ikonat kompjuterike dhe mendoj që është shembull me briliantë për ta kuptuar natyrën e Elementalit.

Shtresa e vjetër pakez me thellë që po sikur edhe ajo paraprake e ka humnerën e vet është RREFIMI PËR SLAJDET- Për këto është folur aq shumë sa që konsideroj që këtu nuk ka nevojë të detajizohem në përshkrim të rrumbullaksuar të domethënies për slajdet. Për slajdet kam folur me infratingull në Eonin NUN por në menyrë të artikuluar fola në eonin SHUMËSI E PADUKSHME dhe atë për herë të parë pas shumë proceseve metamorfozike që janë në zhvillim e sipër. Në eonët FRYTI E FARA bëhej transmetimi i drejtpërdrejtë që quhet derdhje direkte apo rrëshqitje pa vetëdije në botën e tekstit.

Krijimi i kosmosit letrar është një proces shumë i nderlikuar. Ajo çka mundet këtu të thuhet, është vetëm shtresë nga të shumëtat të mundëshme. Ndërsa koha e krijimtarisë është diçka që mundet vetëm të imagjinohet.
Kufizimet e çdo lloji/niveli kanë domethënien vetëm në raport me fuqinë kreative të atij që e filloi ta krijoj. Në fjalorin tim haset si LITTERASPACE dhe LITTERAETHER dhe nuk do të thotë se kështu duhet të mbetët. Sa i përket mundesisë dhe mënyres së krijimit mund të diskutohet në ndonjë rast me të volitshëm.




Mbi Hazarët

Nuk do të mirresha fare me Hazarët po të mos më lidhte nyja e gjurmëve për Nektarinën. Për Hazarët do të flas shumë shkurt mos ta ngarkoj qëllimin sepse ai është nisur në rrugë për të gjetur pikërisht atë më të nëvojshmen për vete.

Në përpjekjen e vet që t’i referohet TOKES REALE për çdo hap shkoi dhe siguroi një ATANOR ku shpreson se në mënyrë alkimike do ta gatuaj atë pllakë që e quajnë GURI FILOZOFIK (pllake smagradi).

Ndërsa tani me përcjell me kujdes:

Hazarët i takojnë grupit të fiseve turke të cilët në shekullin e VI themeluan mbretërinë e madhe e cila përfshinte territorin e sotëm të Rusisë Evropiane Juglindore.
Në fillim të shek VII ata u pavarsuan nga mbretëria Turke dhe u ballafaquan me një seri luftërash me Arabët. Kështu me 661 Arabët i detyruan ta lëshojnë Darbentin.
Ndërsa në vitin 720 Arabët dhe Hazarët luftuan në betejën direktë në Armeni. Në vitin 737 ata themeluan kryeqytetin ITIL që ishte i vendosur buze lumit Volga ndërsa malet e Kavkazit i pranuan si kufi i tyre verior.
Në shekullin VIII arritën kulmin e civilizimit të vetë që shtrihej përgjatë bregut Verior të Detit të Zi nga Volga e ulët dhe Deti Kaspik në Lindje në lumin Dniepër në Përendim.
Nën sundimi e vetë i kishin Allanët dhe popujt tjerë të Kavkazit verior ndërmjet maleve dhe lumit Kuba. Magyarët (Hungarezët) që i banonin trevat e lumit Donët. Gotët, kolonitë greke të Krimesë, Volga, Bullgarët dhe një numër të madh të fiseve sllave.

Udhëheqësi shtëtëror me karakter gjysmëreligjioz quhej Khagan. Kthesë në pushtet dhe klasa udhëheqëse kaluan në Judaizëm. Kështu Hazarët u bënë paraardhesit e Hebrenjëve Evropian dhe Rus. Se si kaluan në Judaizëm askush saktësisht nuk mund të tregoj.
Ndikimi i tyre ishte shumë i madh në atë kohë, vecanërisht në Bizant. Kështu argumentohet me faktin se Justiniani II (704) dhe Konstantini V (732) kanë pasur gra Hazare. Ngjashem si Sollomoni që kishte gruan nga familja e Faraonëve dhe ndikimi egjiptas ishte i dukshem në Judenë e asaj kohë.
Ligjdhënësi i Kijevit Svjatosllavi në vitin 965 e mundi fuqinë ushtarake të Hazareve dhe roli i tyre politik në vendet Veriore të Detit të Zi u shua.
Dokumentat historike dëshmojnë civilizimin e tyre dhe kryesisht këto janë dokumentët arabe dhe bizantine, e sa i përket gjuhës hazare, nuk ka mbetur pothuaj asnjë gjurmë.

. . .

Hazarët ishin të njohur për kultivimin e rrushit. Këtë e deshmon ky varg që sipas një versioni është pjesë e Nektarinës në gjuhën Hazare. Vargu e ka këtë përmbajtje:

PELCET SI RRUSHI I PJEKUR NGA MALLI PËR TË DASHUR

Që të plotësohet boshlleku i qëllimit të këtij rrefimi për Hazarët, do të cek se kur në vitin 720 Arabët dhe Hazarët luftuan, një luftëtar Hazar ishte zënë rob nga Arabët. Në traditën arabe që një rob mund të lirohet po që se i mëson shkrimin ose gjuhen e tij se paku 10 Arab, ky Hazar duke konvertuar në Islam dhe përkthyer Nektarinën në gjuhën Arabe, ai u natyralizua dhe jetoi duke u kënaqur në jetën e begatshme të civilizimit të atëhershëm arab. Ky është edhe një variant i hulumtimit të prejardhjes së Nektarinës dhe si ajo erdhi në gjuhën arabe.

No comments: